Uncategorized
Fennakadások az online fizetésben
A január 1-től kötelezően életbeléptetett kétlépcsős azonosítást nem minden banknak sikerült megfelelően megvalósítania (esetleg még mindig küszködik vele) vagy az információkat eljuttatni a bankkártya-használókhoz, ezért itt megosztunk néhány tapasztalatot és linket, ami remélhetőleg segítségükre lesz az online fizetésben.
A tapasztalatok alapján az utalással nincsenek problémák: aki be tud lépni a netbankjába, az nagy valószínűséggel utalni is tudni fog.
Akinek van Simple fiókja (Simplepay-es fizetésnél lehet regisztrálni), a fiókkal történő vásárlásnál általában nincsenek fennakadások.
Az OTP-nél 2020 december vége óta folyamatosak a problémák (elakadt utalások, kétlépcsős azonosítási gondok): ha az összeg ténylegesen levonásra került (nem csak zárolták), akkor az előbbiben tudunk segíteni, az utóbbi esetében sajnos a bankkal kell egyeztetni.
A fizetési oldalakon célszerű a reklámblokkoló bővítmények letiltása és a felugró ablakok engedélyezése, hogy ezek biztosan ne akadályozzák a működést.
A kétlépcsős azonosítás alapvetően a kártyaadatok megadását (első lépcső), majd ezután a mobilbankon/mobilapplikáción keresztül vagy az internetes vásárlási jelszó/kód és SMS-ben kapott jelszó megadását (második lépcső) jelenti.
A második lépcsős azonosítás bankonként eltérő lehet, a következő linkeken megtekintheti az Ön pénzintézetére vonatkozó információkat:
Reméljük tudtunk segíteni egy kicsit,
A Hobbi ékszer csapata